Aktualności
Od 1 lipca 2021r. realizacją świadczenia dobry start zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wnioski w sprawie ustalenia prawa do świadczenia dobry start można składać w terminie od 1 lipca 2021 r. do 30 listopada 2021 r. wyłącznie w postaci elektronicznej za pomocą:
- portalu PUE ZUS,
- portalu informacyjno-usługowego Emp@tia,
- bankowości elektronicznej.
Ustalenie prawa do świadczenia dobry start oraz wypłata przysługującego świadczenia następuje w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia złożenia wniosku, przy czym w przypadku wniosków złożonych w lipcu lub sierpniu ustalenie prawa i wypłata świadczenia następuje nie później niż do dnia 30 września.
Informacja o przyznaniu dobry start zostanie udostępniona wnioskodawcy na jego profilu w systemie teleinformatycznym Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych wypłaca świadczenie dobry start wyłącznie w formie bezgotówkowej na wskazany we wniosku numer rachunku płatniczego.


